FANDOM

Akademia Lutwidge jest jedną z trzech najbardziej prestiżowych szkół w świecie PandoraHearts.

Lutwidge

Lutwidge Academy jest obecnie prywatną szkołą dla osób o szlachetnym statusie i ich lokajów i jest uważana za jedną z trzech najlepszych szkół w kraju, w którym skupia się Pandora Hearts. Studenci, którzy uczęszczają do Lutwidge Academy, mają od trzynastu do osiemnastu lat i często znany jest z tego, że po ukończeniu studiów przechodzi do stania się kolejnym pokoleniem szlachetnych mężczyzn i kobiet prowadzących kraj.

Przez wiele pokoleń, Akademia Lutwidge była używana do wielu różnych celów, w tym więzienia i sanktuarium dla wyjętych spod prawa. Głowa Księstwa Vessalius wiele pokoleń przed obecnym pokoleniem był jedenym ze szlachetnych przywódców, którzy wykorzystali Lutwidge'a do stworzenia sekretnego przejścia dostępnego poprzez naciśnięcie dwóch cegieł, które działały jak guziki i otwierały długi korytarz schodzący do Akademii. Klan Baskerville był również znany z tego, że korzystał z Akademii Lutwidge'a, mając własne sekretne przejście do głębokiej komory, do której dostęp zapewniał kandelabr z przedpokoju wewnątrz Akademii.

Leoshowsasecretroom

Od czasu tragedii w Sablier i pozornego wyniszczenia klanu Baskerville większość tajnych przejść została zniszczona, jednak przejścia Vessaliusa i Baskerville pozostały nietknięte i pozostały sprawne w dzisiejszych czasach.

Infiltrationinlutwidge

Od tego czasu Akademia Lutwidge została przejęta przez Cztery Wielkie Księstwa i obecnie działa jako szkoła dla dzieci rodzin szlacheckich. Akademia jest nadzorowana przez dyrektora, który jest członkiem Pandory, i który ma nadzorować porządek i zgłaszać wszelkie interakcje z mocą Otchłani.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa akademii pochodzi od prawdziwego imienia Lewisa Carrolla - Charles Lutwidge Dodgson.