FANDOM

Callum Lunettes (カルム, Karumu) - dziadek Reima oraz sługa i zarazem (jedyny) przyjaciel Rufusa Barmy.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Callum z wyglądu jest bardzo podobny do Reima. Obydwoje mają niewielkie, lekko skośne brązowe oczy, brązowe włosy oraz przebite uszy. Różnica objawia się w tym, że Callum ma krótsze i bardziej gładkie włosy niż jego wnuk. W dodatku Reim cały czas nosi okulary, natomiast Callum zakładał je jedynie do czytania.

Na co Callum dzień pokazany jest w mundurku Akademii Ldutwidge (białe spodnie z materiału, biała marynarka, biała muszka). Poza szkołą ubrany był w czarny płaszcz.

Osobowość Edytuj

W przeciwieństwie do młodej wersji Rufusa, Callum był niezwykle spokojną i zdystansowaną osobą. Nie brał on zbyt chętnie udziału w zabawach Rufusa, np. kradzieży mebli, żeby urządzić wcześniej odkryty tajemny pokój. Dodatkowo można wspomnieć, iż był on niezwykle lojalny względem swego pana, ponieważ ochronił go swoim ciałem przed zamachem i z powodu ciężkiej rany postrzałowej musiał odejść ze swojej pracy, bo nie był już w stanie "ganiać" za rozwydrzonym Rufusem.

Historia Edytuj

Calum urodził się w małej, dość biednej rodzinie szlacheckiej, która od pokoleń służyła rodowi Barmów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki