FANDOM

Celia
Celia
Nazwisko Celia
Kanji セリア/
Rōmaji Seria
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Wiek Nieznany (100+)
Płeć Kobieta Kobieta
Oczy Nieznane
Włosy Nieznane
Status zawodowy
Poprzednia przynależność Baskerville'owie
Poprzednia profesja Służąca
Baza drużyny Posiadłość Baskerville'ów
Status osobowy
Status Nieznany
Łańcuch
Pierwsze pojawienie
Debiut w mandze Retrace: LVII Humpty Dumpty Had A Great Fall
Głosy

Celia była członkinią Rodziny Baskerville 100 lat temu, oraz kontrahentką Humpty Dumpty'ego.

HistoriaEdytuj

Z niewiadomego powodu Celia dołączyła do Baskerville'ów i zawarła kontrakt z Łańcuchem Humpty Dumptym, który był zmutowanym ciałem poprzedniego Glena Baskerville'a, Leviego. Celia spotkała Jacka Vessaliusa niedługo po tym jak Oswald został Glenem i pokazała mu zdolność Humpty Dumpty'ego do klonowania, co zahipnotyzowało Jacka i sprawiło, że uwierzył we wspaniałość Łańcucha. Jack później rozmawiał o Łańcuchu z Oswaldem, kiedy znalazł go śpiącego w lasach Baskerville'ów podczas ucieczki przed Lottie. Oswald wyjaśnił mu, że Humpty Dumpty lgnie do duszy, która kiedyś do niego należała i stara się ją chronić, tworząc swoistą tarczę.

Później jest ujawnione, że Elliot zawarł z nim kontrakt 100 lat po Celii, i że był pod jego kontrolą za każdym razem gdy Leo, nowe naczynie dla duszy Glena, był w niebezpieczeństwie.

OpisEdytuj

WyglądEdytuj

Celia została pokazana w serii tylko raz, była ubrana w typową dla Baskerville'ów czerwoną szatę, a pod nią, prawdopodobnie, czarne ubrania. Jej twarz i reszta ciała zasłaniała szata w momencie pojawienia się we wspomnieniu Jacka.

RelacjeEdytuj

OswaldEdytuj

Niewiele można o relacjach Celii i Oswalda powiedzieć, właściwie tylko tyle, że była bardzo w stosunku co do niego lojalna.

Jack VessaliusEdytuj

Jack opowiedział Oswaldowi o tym jak Celia pokazała mu swojego Łańcucha. W jego wspomnieniu pokazała mu jak Humpty Dumpty stworzył kilka swoich kopii, co kontrastuje ze zdolnościami Łańcucha 100 lat później, ponieważ mógł to zrobić tylko poprzez zawarcie kontraktu z innymi ludźmi, podczas gdy Celia była ówcześnie jedyną znaną kontrahentką. Jack był nim zachwycony.

LeviEdytuj

Nie było pokazanej między nimi żadnej interakcji, po transformacji Leviego Celia stała się jego kontrahentką.

WystępowanieEdytuj

MangaEdytuj

(*) - Oznacza, że postać nie pojawiła się fizycznie, ale jako część wspomnień innych postaci.

CiekawostkiEdytuj

  • Celia jest anagramem dla "Lacie" i "Alice", jednak jakiekolwiek związki między nimi są nieznane.
  • Biorąc pod uwagę, że Elliot i John byli kontrahentami z głównym Humpty Dumptym, Celia musiała stracić z nim więź, prawdopodobnie przez śmierć.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki