FANDOM

Wprowadzenie
Ten artykuł jest o postaci, Echo. Możesz także zobaczyć rozdziały "Echo of Noise", "Noise of Echo".
...Po prostu Echo.

—Echo nie lubi, kiedy ktoś mówi na nią "Echuś".

Echo
Echo.png
Nazwisko Echo
Kanji エコー
Rōmaji Ekō
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 25 czerwca
Wiek 13-15
Płeć Kobieta.png Kobieta
Wzrost 160 cm
Oczy Srebrne
Włosy Białe
Grupa krwi AB
Status zawodowy
Przynależność Klan Baskerville
Poprzednia przynależność Księstwo Nightray
Profesja Sługa
Partnerzy Vincent Nightray (pan)
Noise (rozdwojenie jaźni)
Status osobowy
Łańcuch
Obecny Duldum (tylko Noise)
Pierwsze pojawienie
Debiut w mandze Retrace: IX Question
Debiut w anime Odcinek 8: Question
Głosy
Japoński głos Ryō Hirohashi

Echo (エコー, Ekō) jest sługą Vincenta Nightraya oraz jedną z jaźni Zwei.

OpisEdytuj

OsobowośćEdytuj

Na początku Echo wydaje się być pozbawiona emocji. Sumiennie wykonuje polecenia Vincenta i mówi monotonnym głosem. Wydaje się być niczym pusta lalka. Jednakże po pewnym czasie Echo pokazuje, że pierwsze wrażenie o niej było błędne, a ona sama ma tylko problemy z wyrażaniem siebie, co spowodowane jest najpewniej ciągłym przebywaniem w pobliżu Vincenta.

Mimo jej wielkiej lojalności. Echo wiele razy pokazuje, że wierzy w uczciwość. Udowadnia to, chwytając antidotum i tym samym ratując życie Sharon Rainsworth, po tym jak Vincent ją otruł. Jej indywidualność ukazuje się też wtedy, gdy sprzeciwiła się swojemu panu i ostrzegła Gilberta i Elliota Nightraya, że Xerxes Break sam walczy z Baskervillami. Ukazuje duże poczucie obowiązku, a także troskę w stosunku do osób dla niej ważnych. Jest bardzo zaniepokojona o Oza w wielu momentach serii, co może wykazywać, iż darzy go ona dość mocnym uczuciem. Sprawia to, iż może o wiele częściej stawiać się Vincentowi. Niestety, kiedy Echo jest z Noise, wydaje się być bardzo przestraszona, a także o wiele bardziej wrażliwa. Pozwala ona sprowadzać się do punktu w którym myśli, iż jest niczym więcej jak 'odbiciem dźwięku'. Tym samym prowadzi to do tego, że Echo ma trudności z podejmowaniem decyzji na własną rękę.

WyglądEdytuj

Echo jest niską dziewczyną o jasnej karnacji. Jej białe włosy sięgają ramion. Oczy są koloru srebrnego. Echo jest ubrana w niedługą niebieską sukienkę z białym kołnierzykiem i krótkimi białymi rękawami. Do nich przypięte jakby są dłuższe, niebieskie rękawy, które wraz z długością stają się szersze. Wieńczą je białe falbanki. Od przodu stroju Echo można zauważyć jasnoniebieskie guziki. Jeden z nich jest przypięty do granatowego krawatu. Z tyłu, na wysokości łopatek, znajdują się białe kokardki. Buty Echo przypominają białe skarpetki sięgające do ud. Na każdym z nich jest guzik i biała kokardka. Echo czasami podczas walki używa czarnego sztyletu, który jest jak wydłużające się ostrze. Znajduje się on w jej lewym rękawie.

1b0a2753099f024060091ca2ba791e29.jpg

Echo jako Zwei

UmiejętnościEdytuj

  • Łańcuch: Duldum(zobacz ciekawostki)
  • Walka Wręcz: Echo jest bardzo zręczna jeśli chodzi o walkę wręcz.Potrafi ona wykorzystać swoje akrobatyczne umiejętności.
  • Nadzdolna wytrzymałość: Jej atrybutem w walce nie są tylko jej akrobatyczne wyczyny. Potrafi ona biegać i skakać na długich dystansach bez odczuwania zmęczenia.
  • Regeneracja: Echo posiada zdolność szybkiej regeneracji.Jej rany goją się szybciej także ze względu na jej młody wiek. Echo i Noise potrafią się leczyć, kiedy jedna jest w stanie spoczynku, a druga walczy.

CytatyEdytuj

  • "Echo jest sługą rodu Nightray."
  • "Poprostu Echo." (kiedy Oz nazwał ją 'Echuś'.)
  • "Nawet jeśli Echo byłaby upokorzana,bądź poniżana.Echo nie ma prawa się sprzeciwić."
  • "Nie...ten dzień niał dla Echo wielkie znaczenie...Dzię..." (do Oza)
  • "Oz,Oz,Oz.Nie możesz mówić o czymś innym?Mówisz jak Gilbert Nightray!" (Alice do Echo)

CiekawostkiEdytuj

  • Znakiem zodiaku Echo są rak.
  • Tak samo jak Cheshire mówi o sobie w trzeciej osobie.
  • Przypomina Lesa z mangi "Crimson Shell" Jun Mochizuki.
  • Jest oparta na Tweedledee z książki Carola Lewisa "Po drugiej stronie lustra".
  • Chociaż Echo jest kontrahterem łańcucha Duldum nigdy nie widziano, aby władała ona nim sama.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki