FANDOM

Wprowadzenie
Ten artykuł jest o postaci, Oskarze Vessalius. Możesz także zobaczyć rozdział "Oscar Vessalius".
Jesteś... moim drogocennym synem!

—Oskar, do Oza

Oscar Vessalius
Oscar2
Nazwisko Oscar Vessalius
Kanji オスカー ベザリウス
Rōmaji Osukā Bezarius
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 22 maja (Bliźnięta)
Wiek 45
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Wzrost 190 cm
Oczy Szmaragdowe
Włosy Blond
Grupa krwi 0
Status zawodowy
Poprzednia przynależność Pandora
Księstwo Vessalius
Poprzednia profesja Głowa Księstwa Vessalius
Baza drużyny Posiadłość Vessaliusów
Status osobowy
Status Nieżywy
Krewni Zai Vessalius (brat)
Sara Vessalius (Żona) (†)
Rechelle Cecile (Bratowa) (†)
Ada Vessalius (Bratanica)
Oz Vessalius (adoptowany bratanek)
Jack Vessalius (przodek) (†)
Syn Zai'a Brak Nazwy (Bratanek) (†)
Brak Nazwy (syn) (†)
Łańcuch
Pierwsze pojawienie
Debiut w mandze Retrace: I Innocent Calm
Debiut w anime Odcinek 1: Innocent Calm
Głosy
Japoński głos Hideyuki Umezu

Oscar Vessalius (オスカー ベザリウス, Osukā Bezariusu) był młodszym bratem Xaia Vessaliusa i ostatnią głową Księstwa Vessalius.
Oskar zakochał się i poślubił zwykłą mieszczankę, Sarę, którą jednak szybko stracił, ponieważ zmarła przy porodzie ich syna. Życie szło do przodu, a Oskar został głową Księstwa Vessalius; choć brakowało mu pewnych kwalifikacji do utworzenia Kontraktu z Czarnoskrzydłym Łańcuchem Vessaliusów, Gryfonem. Dlatego zamiast Oskara to Xai utworzył z Łańcuchem Legalny Kontrakt.

HistoriaEdytuj

Miał żonę i chciał mieć dziecko. Przygotował nawet aparat fotograficzny, aby zrobić zdjęcie swojego syna. Nawet gdy stan zdrowia jego żony był zły, ona również chciała zajść w ciążę, ignorując niebezpieczeństwo. Jest prawdopodobne, że udało jej się zajść, ale Oskar stracił i ją i dziecko.

Później opiekował się Ozem i Adą, stwierdził, że uważa Oza za swojego syna.

OpisEdytuj

WyglądEdytuj

Oskar ma blond włosy i kozią bródkę. W pierwszym odcinku nosił bluzkę i czarne spodnie, ale w siedzibie Pandory miał standardowy mundur Pandory.

CharakterEdytuj

Postrzega się go jako pogodnego, tak jak Oza. Jest bardzo opiekuńczy w stosunku do Ady. Można to szczególnie zauważyć kiedy dostał list od niej mówiący o tym, że zakochała się w kimś - po tym wydarzeniu razem z Ozem, Alice i Gilbertem wyruszył na misję do Akademii Lutwidge. Jak twierdzi Break, Oscar jest nieco zboczony. 

Zdolności i moceEdytuj

Oskar nie jest kontrahentem z żadnym Łańcuchem. Jednak przyjmuje się, że ma pewne zdolności walki mieczem.

RelacjeEdytuj

OzEdytuj

Postrzega Oza jako własnego syna. Dbał o niego i jego siostrę kiedy byli młodsi. Głęboko troszczy się o Oza i wie przez co on przechodzi. Ma nadzieję na jego szczęście i radość.

Ada VessaliusEdytuj

Troszczy się o Adę jak o własną córkę, choć czasem wydaje się, że dba o nią trochę za bardzo. Kiedy dostał list w którym Ada napisała, że się zakochała, rozdarł list i powiedział że nie może to tego dopuścić.

Gilbert NightrayEdytuj

Jego także postrzega jako swojego syna. Mimo to Gil boi się go bardziej od innych.

Xai VessaliusEdytuj

Nie wiadomo, jaka jest jego relacja z bratem, ale porzucenie Oza i Ady przez własnego ojca może prowadzić u niego do nienawiści do brata.

CytatyEdytuj

  • ,,Wygląda na to, że złapałem dwóch, małych bachorów." (do Oza i Gilberta)
  • ,,Jesteś... moim ukochanym synem!" (do Oza)

CiekawostkiEdytuj

  • Znakiem zodiaku Oskara są Bliźnięta.
  • Przypomina Ruskina z one-shota Jun Mochizuki ,,Crimson-Shell".
  • Zainteresowanie Oskara do fotografii to odniesienie tego, że Lewis Carroll sam był bardzo dobrym fotografem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki