FANDOM

PandoraHearts 20
Okładka 20
Informacje
Wydawca SQUARE ENIX
Data wydania 27 maja 2013
ISBN JP 978-4-7575-3585-5
Polski wydawca Waneko
ISBN PL Przełom listopada i grudnia 2015 (premiera)
Postać (postacie) Oskar Vessalius
Przewodnik
Poprzedni
Pandora Hearts 19
Następny
Pandora Hearts 21

Pandora Hearts 20 jest dwudziestym tomem mangi z serii Pandora Hearts.

Obwoluta TomuEdytuj

PrzódEdytuj

Na okładce widzimy uśmiechniętego Oskara zwróconego bokiem do odbiorcy. Jego wzrok skierowany jest w górę, ku spadającemu zdjęciu, które to kieruje się w jego stronę. Oskar sięga do niego swą prawą ręką, a w tym samym czasie pięć innych fotografii znajdujących sie dookoła mężczyzny opada na dół. Jedną z nich jest obraz przedstawiający jego, Breaka, Emily, Reima, Gilberta, Oza, Sharon, Alice, Ade, Leo, Elliota i Echo z rozdziału Retrace: XLVII Unbirthday. Oskar ubrany jest w garnitur, w którym chodził przez większość serii. W kieszeni na piersi znajduje się skrzydło symbolizujące Księstwo Vessalius. Całą postać pokrywa pomarańczowo-żółta aura. W tle ukazano szary aparat i statyw Oskara, gdyż były one jego najbardziej cenioną własnością. Przed urządzeniem są cztery zwisające łańcuchy przedstawione w momencie rozpadania się ich ogniw.

TyłEdytuj

Ada w czasie deszczu patrząca ku górzę ze łzami w oczach.

Opis Tomu WydawcyEdytuj

Nieuchronnie rozwijająca się żałosna farsa jest jedynie baśnią, snutą przez człowieka, który doprowadził do Ttagedii w Sablier, podążając za pragnieniami własnego serca. Skrywając głęboko w sobie najróżniejsze emocje, wszyscy puszczają się w taniec, zupełnie niczym marionetki manipulowane przez lalkarza...

Lista RozdziałówEdytuj

Retrace: LXXIX FallingEdytuj

Retrace: LXXX Oscar VessaliusEdytuj

Extra Episode: It makes all kindsEdytuj

Retrace: LXXXII WishEdytuj

Galeria TomuEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki