FANDOM

PandoraHearts 21
Okładka 21
Informacje
Wydawca SQUARE ENIX
Data wydania 27 listopada 2013
ISBN JP 978-4-7575-4151-1
Polski wydawca Waneko
ISBN PL Przełom stycznia i lutego 2016 (premiera)
Postać (postacie) Noise
Przewodnik
Poprzedni
Pandora Hearts 20
Następny

Pandora Hearts 21 jest dwudziestym pierwszym tomem mangi z serii Pandora Hearts.

Obwoluta TomuEdytuj

PrzódEdytuj

Na okładce widzimy Noise ubraną w cienką błękitno-turkusową sukienkę, którą zazwyczaj nosiła pod szkarłatnym płaszczem symbolizującym Baskerville'ów. Tutaj, z jej potarganego płaszcza znajdującego się na prawym ramieniu, wychodzą podarte nicie. Lewe przedramię Noise widoczne nad jej głową owinięte jest wokół czarnego łańcucha zwisającego z góry. Spokojna twarz Noise twarz patrzy w lewym kierunku, jak gdyby na odbiorcę. W dolnej części okładki krzyżują się dwa inne łańcuchy, zasłaniając niewielką część sukienki, której tył oświetlony jest promieniami światła. To sprawia, że sukienka wydaje się być koloru turkusowego. Złota ozdoba do włosów Noise ukazana jest w ruchu. W tle eteryczna marionetka, wyglądająca na zużytą i uszkodzoną fizycznie, wisi luźno na wielu nitkach, co miało sybolizować Echo.

TyłEdytuj

Z tyłu możemy ujrzeć rannego Reima z bandażem owiniętym wokół głowy i plastrem na jego lewym policzu. Ukazany jest podczas zakładania marynarki. Jego twarz oraz zachowanie wskazuje na to, że dokądś się spieszy. Wokół niego znajdują się kartki papieru lecące ku dołowi.

Opis Tomu WydawcyEdytuj

Lista RozdziałówEdytuj

Retrace: LXXXIII After the RainEdytuj

Retrace: LXXXIV TricksterEdytuj

Retrace: LXXXV ReverberateEdytuj

Retrace: LXXXII WishEdytuj

Retrace: LXXXVII Starting pointEdytuj

Extra Episode: TogetherEdytuj

Galeria TomuEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki