FANDOM

Wprowadzenie
To nie tak. Idiota!! Mówię to jako przyjaciel!!! To jest to, co powinienem zrobić! Xerxes... ty kretynie!!

—Reim, do Breaka

Reim Lunettes
CharacterName
Nazwisko Reim Lunettes
Kanji レイム=ルネット
Rōmaji Reimu Runetto
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 9 lipca (Rak)
Wiek 26
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Wzrost 185 cm
Oczy Brązowe
Włosy Brązowe
Grupa krwi 0
Status zawodowy
Przynależność Pandora
Księstwo Barma
Baza drużyny Siedziba Pandory
Status osobowy
Status Żywy
Łańcuch
Obecny Marcowy Zając
Pierwsze pojawienie
Debiut w mandze Retrace: XI Grim
Debiut w anime Odcinek 9: Malediction
Głosy
Japoński głos Junichi Suwabe

Reim Lunettes (レイムルネット, Reimu Runetto) jest lojalnym członkiem Pandory, sługą Rufusa Barmy i przyjacielem Xerxesa Breaka. W późniejszym czasie zaprzyjaźnia się również z Lily Baskerville.

OpisEdytuj

WyglądEdytuj

Reim to wysoki mężczyzna o krótkich, jasnobrązowych włosach. Nosi on okulary z bardzo cienkimi oprawkami oraz podłużne kolczyki. Zazwyczaj ubrany jest w mundur Pandory.

CharakterEdytuj

Jest on osobą uczciwą, lojalną oraz godną zaufania. Ponadto jest bardzo pracowity. Przyjaźni się z wieloma kontrahentami, w tym z Sharon i Breakiem. Z powodu swojego perfekcjonizmu (i prawdopodobnie osobowości anankastycznej) dane mu jest żyć w ogromnym stresie, co z kolei przekłada się na wybuchy złości przejawiane między innymi otwieraniem drzwi "z buta" (które zazwyczaj uderzają innych) i krzyczeniem (czasami do samego siebie). Nieśmiałość przejawia się u niego ciągłym zdejmowaniem i czyszczeniem okularów.

CiekawostkiEdytuj

  • Znakiem zodiaku Reima jest rak.
  • "Lunettes" z francuskiego to "okulary".
  • W anime oczy Reima są zielone, natomiast w mandze (czyli oryginalnie) mają brązowy kolor.
  • W tomiku 8 mangi w scenie odbywającej się w operze można zauważyć, że na jednym kadrze Reim jest bez płaszcza, ponieważ dał go Breakowi(który założył go po odzyskaniu przytomności), a na następnym gdy patrzy na Rufusa, który macha wachlarzem, z powrotem jest ubrany w owy płaszcz. Na kolejnych kadrach już go nie ma.
  • Reim ma bardzo mocną głowę do alkoholu, co czasem wykorzystuje do zdobywania informacji od pijanych członków Pandory. W dodatku ponoć potrafi wypić więcej niż ktokolwiek inny w organizacji.
  • Pomimo niechęci do przemocy, Reim jest jednym z niewielu ludzi, którzy są w stanie "atakować" Breaka.
  • W jednym z omake dowiadujemy się, że kocha jeść słodycze.
  • Reim z wyglądu przypomina Benza z Crimson Shell oraz Harrisa z one-shota z 8 tomu.
  • W guidebook'u 24+1 last dance Jun Mochizuki napisała (przy profilach bohaterów), że Reim jest dość przerażającą osobą, ponieważ to typ człowieka, który całkowicie tłumi swoje gwałtowne emocje.
  • W innej części tego samego przewodnika napisane jest, iż najważniejszą osobą dla Reima jest Xerxes Break.
  • W rankingu najlepszych postaci Reim zajął 7 miejsce, w konkursie na najlepszy pairing 1 miejsce przypadło jemu w parze z Breakiem, a w rankingu na najbardziej pożądanego szefa otrzymał on 1 miejsce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki