FANDOM

ZwiązkiEdytuj

Xerxes BreakEdytuj

Jest najlepszym przyjacielem Reima, choć nie zawsze to pokazuje. Reim często denerwuje się na Xerxesa głównie z powodu tego, iż ten notorycznie podrzuca mu swoją dokumentację oraz dlatego, że Break lubuje się w drażnieniu go. Jednakże Reim, pomimo "niedojrzałych" zachowań swojego przyjaciela, bardzo martwi się o niego. Dobrze obrazuje to sytuacja, kiedy dowiedział się on o ślepocie Breaka i postanowił mu pomóc. Zresztą owa troska jest również odwzajemniona. Bowiem, gdy Xerx odnajduje "martwe" ciało Reima w rezydencji Yura, wpada we wściekłość i próbuje go "pomścić" zabijając jego "oprawczynię".

Poza tym kiedy okazuje się, że Reim żyje, na pożegnanie mówi mu on, iż cieszy się, że ten wciąż jest wśród żywych.

W dodatku po śmierci Breaka, kiedy Lily próbuje zabrać jego zwłoki, Reim proponuje jej w zamian swoje życie, mówiąc iż to on jest winien śmierci jej przyjaciela.

Sharon RainsworthEdytuj

To przyjaciółka z dzieciństwa i zarazem miłość Reima. Podobnie jak Break, Reim rówież troszczy się o dobro Sharon. Za każdym razem, gdy Xerxes doprowadza ją do płaczu, Reim krzyczy na niego.

Po śmierci Breaka zostali małżeństwem.

Sheryl RainsworthEdytuj

Tak jak wiele innych osób, Reim boi się księżnej ale w pełni ją szanuje. Za sprawą listów miłosnych od Rufusa, które miał jej dostarczyć w wieku 11 lat, zmuszony został zamieszkać w posiadłości Rainsworth.

Rufus BarmaEdytuj

Rodzina Lunettes od wielu pokoleń służy rodowi Barma. Reim jest jednym z jego lojalnych sług.

Lily BaskervilleEdytuj

Z racji tego, iż przy ich pierwszym spotkaniu Lily zamordowała współpracowników Reima a nim samym się "bawiła" prawie go przy tym mordując, bał się jej. Aczkolwiek w związku z późniejszymi wydarzeniam, zostali oni przyjaciółmi.

Sama Lily pomimo swojej psychopatycznej strony od samego początku pałała sympatią do Reima. Gdy dowiedziała się, że Reim żyje zapomniała o toczącej się walce i uśmiechnęła się szeroko. Z kolei kiedy zaproponował jej aby ta go zabiła zamiast zabierając zwłoki Breaka, Lily zawahała się. Po chybionym (głównie za sprawą Lotti) postrzale, Lily zapłakana zaczęła pytać się czy wszystko z nim w porządku.

Po ślubie Sharon i Reima została razem z nimi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki