FANDOM

Wprowadzenie
Ten artykuł jest o postaci, Sharon Rainsworth. Możesz także zobaczyć jej matkę, Shelly Rainsworth lub babcię, Sheryl Rainsworth.
Sharon Rainsworth
Manga | Anime
Sharon Rainsworth manga.png
Nazwisko Sharon Rainsworth
Kanji シャロン レインズワース
Rōmaji Sharon Reinzuwāsu
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny 13 kwietnia (Baran)
Wiek 13 (fizycznie)
23 (obecnie)
Płeć Kobieta.png Kobieta
Wzrost 157 cm
Oczy Różowe
Włosy Karmelowy brąz
Grupa krwi B
Status zawodowy
Przynależność Pandora
Księstwo Rainsworth
Status osobowy
Status Żywa
Krewni Shelly Rainsworth (matka)
Sheryl Rainsworth (babcia)
Łańcuch
Obecny Equus
Pierwsze pojawienie
Debiut w mandze Retrace: II Tempest of Conviction
Debiut w anime Odcinek 2: Tempest of Conviction
Głosy
Japoński głos Kana Hanazawa
Yui Horie (CD drama)
Images (13).jpg

Oz opętany przez Alice napada na Sharon

Sharon Rainsworth (シャロン レインズワース, Sharon Reinzuwāsu) jest panią rodziny Rainsworth i kontrahentem Łańcucha Equusa.

CharakterEdytuj

Sharon jest osobą niezwykle miłą, łagodną i godną zaufania, a także niezwykle dojrzałą. Mimo iż przez większość serii się uśmiecha, może być poważna, zwłaszcza w walkach. Piękno idzie u niej w parze z inteligencją. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, iż potrafi być przerażająca, co widać, kiedy "prosi" Alice, aby zwracała się do niej "siostrzyczko Sharon", jak również, kiedy bije Oza i Breaka swoim harisenem (wachlarzem z papieru, używanym w japońskich komediach, aby karcić postaci za ich głupie zachowanie).

Wydaje się być bardzo opiekuńcza w stosunku do Breaka co wynika z ich bliskich stosunków. Była pierwszą osobą, która znalazła go po wyjściu z Otchłani. Sharon chce być dla niego pomocna. Kiedy była młodsza, wołała do niego "braciszku Xerxes", lecz później przestała. Jednym z jej ulubionych rzeczy są herbata i ciastka.

WyglądEdytuj

Sharon wygląda jak 12-13 latka o wzroście 157 cm. Jej wygląd nie zmienia się od pierwszego spotkania z Ozem, gdyż jest prawnym kontrahentem Łańcucha Equuss. Ma jasno-brązowe włosy, które sięgają jej do pasa. Zazwyczaj związuje je wstążką. Jej oczy są w kolorze różowo-żurawinowym. Zazwyczaj można ją zobaczyć w sukienkach w stylu wiktoriańskim oraz w butach na wysokim obcasie. W przeciwieństwie do większości postaci nie ma ubrania, którą nosi ciągle, co jest spowodowane ciągłymi zmianami w jej garderobie. Sharon jest bardzo podobna do swojej matki.

Moce i UmiejętnościEdytuj

ŁańcuchEdytuj

Equus jest Łańcuchem Sharon. Przybiera kształt czarnego jednorożca. Najczęściej wykorzystywany jest przez Sharon do zbierania informacji. Posiada umiejętność przemieszczania się między miejscami i wymiarami. Może zabrać też wraz ze sobą ludzi. Nie oznacza to jednak, że nie jest silny. Equus może 'przyczepić się' do cienia innych. Najczęściej jest to cień Oza bądź Breaka.

HarisenEdytuj

Chodź jest głównie używany w celach komicznych kiedy się zirytuje bądź rozgniewa, potrafi być bardzo przydatną bronią, którą stosuje najczęściej, gdy ktoś ją zdenerwuje. Często robi to także, aby ukryć swoje zakłopotanie.

CytatyEdytuj

  • (w odniesieniu do Oza) "Nawet jeśli miałby być upadłym aniołem, który sprowadzi na nas zagładę."
  • (do Gilberta) "Jeśli pan Oz ma jakieś wady pozwól mu je zauważyć."
  • (do Breaka) "Przestań mówić takie rzeczy!"
  • (do Oza i Gilberta) "Break chce znać prawdę o wydarzeniach sprzed stu lat."
  • (do Breaka) "Oczywiście musiałam zrezygnować z wielu rzeczy, ale to, co dostanę w zamian...Zależy tylko ode mnie."
  • (do Gilberta) "Musisz cierpieć jak reszta z nas. Ale jeśli nie będziesz płakać teraz, możesz się załamać później."
  • (do Reima w odniesieniu do Breaka) "Panie Reim, proszę traktować tego człowieka jak powietrze."

CiekawostkiEdytuj

  • Jej znak zodiaku to Baran.
  • Break często dokucza jej, posądzając o "słabość do małych chłopców", szczególnie po interakcji z nimi
    Pobrane (6).jpg

    Sharon

  • Kiedy Sharon jest pod wpływem alkoholu, zachowuje się jak zadufana w sobie księżniczka.
  • Sharon zmienia ubrania częściej, niż ktokolwiek inny w całej serii.
  • Pomimo bycia jednym z pięciu głównych bohaterów serii, Sharon nie wnosi niczego nowego do fabuły, jak również nie ma wątku związanego z jej przeszłością. W dodatkach często denerwuje się z tego powodu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki