FANDOM

RelacjeEdytuj

Xerexs BreakEdytuj

Sharon i Break mają ze sobą bardzo bliskie stosunki. Znają się od ponad 15 lat. Sharon była pierwszą osobą, która znalazła Breaka w stanie krytycznym po jego ucieczce z Otchłani. Kiedy Sharon była mała, ten opiekował się nią. Xerex powiedział nawet, że widzi się jako jej ojciec. Jednakże Sheryl nie zgodziła się na to i powiedziała, aby był lepiej 'nadopiekuńczym starszym bratem'.

Break wydaje się mieć słabość do Sharon w porównaniu z tym jak traktuje innych ludzi. To było dość widoczne, kiedy Vincent ją porwał, a Break w zamian za uwolnienie jej dobrowolnie zrezygnował z tego, co zabrał kotu z Cheshire.

Xerex lubi drażnić się z Sharon.W pierwszych rozdziałach po tym jak spotkała chłopców w swoim wieku.Break upierał się, że Oz i Gilbert są 'w jej typie'. On stara się trzymać ją z dala od niebezpiecznych sytuacji,a także chce z daleka utrzymywać 'mroczne' informacje. Xerex powiedział Reimowi,że nie chce,aby ona wiedziała o tragedii w Sablier tłumacząc się tym,że on nie chce,aby ona wiedziała,iż tam było tak przerażająco.Jednak od drugiego przejścia ceremonii wieku uświadamia sobie, że nie jest ona już małą dziewczynką i może o siebie zadbać.

Reim LunettesEdytuj

Sharon i Reim wydają się być dość bliskimi przyjaciółmi.Oni dorastali razem.Kiedy Sharon porwano,Reim wykazuje o nią dużą troskę chcąc sprawdzić czy z nią wszystko w porządku.Reim wydaje się być prawie starszym bratem dla Sharon.Podobnie jak Break.Oni wydają się być całkiem dobrymi współpracownikami.

Oz B-RabbitEdytuj

Oz zakochuje się w Sharon podczas ich pierwszego spotkania.Twierdzi,że 'jest taka piękna' i chciałby się z nią ożenić.Jednakże jego zauroczenie mogło z czasem ulec zniszczeniu.Po tym jak zdzieliła go harisenem i zastraszała go.Jednakże szanują się jako przyjaciele.Chodź z drugiej strony,kiedy Sharon była w stanie odurzenia,Oz stwierdził,że 'jest taka piękna' i 'superowa'.Co może świadczyć,że nadal darzy ją romantycznym uczuciem.

Wielokrotnie Oz wykazywał troskę o Sharon.Poszedł sprawdzić czy dobrze się czuje po otruciu,przez Vincenta.

AliceEdytuj

Sharon myśli o Alice jak o młodszej siostrzyczce.Chociaż początkowo Alice nie podobał się sposób w jaki jest,przez Sharon traktowana,teraz wydaje się,iż to akceptuje.Sharon często udziela Alice porad.Wydaje się,że one dbają o siebie.Kiedy Sharon ma depresję, Alice chce ją pocieszyć gryząc jej policzki.Ogólnie rzecz ujmując one wydają się być dość bliskimi przyjaciółkami.

Gilbert NightrayEdytuj

Chociaż mają tylko kilka interakcji w mandze wydają się być dość bliskimi przyjaciółmi.Darzą

Gilbert i Sharon.jpg

Gilbert i Sharon

się dużym zrozumieniem.Mają do siebie wielki szacunek.Chodź Sharon często się irytuje,przez jego ciągłe sprzeczki z Alice.Kiedy Break przekomarzał się z Sharon zasugerował,że 'on jest w jej typie'.Pomimo różnicach w osobowości oboje wydają się dogadywać nadzwyczaj dobrze.Gilbert jest także jedną z niewielu osób,która nie została zaatakowana,przez niesławny wachlarz Sharon.

Sharon jest wobec niego troskliwa.Często daje mu porady,bądź wskazówki gdy widzi,że on tego potrzebuje.Kiedy wrócił z Vincentem po walce Grimem ona suszy mu głowę i doradza,aby powiedział Ozowi,że Vincent jest jego bratem.Po wydarzeniach z drugiej przejści ceremonii wieku Sharon zaprosiła go na herbatę,aby mogli porozmawiać na osobności.Wiedziała,że nie spał dobrze od śmierci Elliota i że cierpi tak jak inni.Nawet jeśli tego nie ukazuje.Poradziła mu,aby płakał teraz,bo w przyszłości z tego powodu może się załamać.Pokazała wtedy,że jest głęboko tym faktem zaniepokojona i nie chce zobaczyć jak cierpi.

Sheryl RainsworthEdytuj

Babcia Sharon,która ma do niej głęboki szacunek.Często idzie do niej po rady,a jej opinie zawsze bierze sobie do serca.Kiedy Sheryl wezwała ją do swojego biura i spotkała tam Marie wykazała o nią prawdziwą troskę i zapytała,czy wszystko z nią w porządku.Obie bardzo się kochają.A Sharon pokazała skrajne zaniepokojenie,gdy została zaatakowana,przez Rufusa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki