FANDOM

Tarantelle jest sześćdziesiątym czwartm rozdziałem mangi Jun Mochizuki Pandora Hearts.

StreszczenieEdytuj

004.png

Leo i Jabberwock

Leo przyzywa Jabberwocka. Na ziemi pojawia się pieczęć, w której stoi Oz. Wyrywa go stamtąd Gilbert. Owładnięty przez duszę Glena Leo śmieje się. Pojawiają się wysłannicy Pandory, Jabberwock próbuje plunąć ogniem, ale ten ogień jest zablokowany przez Ravena. Gilbert krzyczy na Leo: "Co ty wyprawiasz, jesteśmy w środku miasta!!". Leo klęczy, czym wyraża swój podziw dla Ravena. Alice zostaje zagadnięta przez Echo, która prosi Oza by nie używał mocy Alice. "Oz, Oz, Oz, cały czas wykrzykujesz jego imię... Co ty jesteś, Gilbert Nightray?" mówi do Alice zirytowana Echo, wyjmując noże z rękawów. Dziewczyny zaczynają walkę.

Images (10).jpg

Vincent przywołujący Demiosa.

W międzyczasie zmęczony Leo upada na Vincenta , a ten mówi, że zajmie się Ozem. Przywołuje Demiosa i niszczy most, na którym stoją Oz i Gilbert. Oz upada przed Leo, Jabbervock zostaje wycofany. Leo biegnie w stronę miasta. Xerxes Break prowadzi rozmowę z Sharon. Mówi jej o swoim prawdziwym celu. Rufus Barma ustalił położenie jednego z kryształów pieczętujących (siedziba Pandory), po czym dokonał zamachu na życie Sheryl.

009.png

Raven przeciwko Jabberwockowi

Postacie w kolejności występowaniaEdytuj

OdniesieniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki