FANDOM

Ten artykuł jest o drugim rozdziale mangi. Możesz także zobaczyć drugi odcinek anime.
Retrace: II Tempest of Conviction

Tempest of Conviction

Informacje
Data wydania 27 listopada 2006
Tytuł kanji 断罪の嵐
Tytuł rōmaji Danzai no Arashi
Tłumaczenie wydawnictwa Burza Wyroku
Tom Pandora Hearts 1
Wątek fabularny Ceremonia Osiągnięcia Pełnoletności
Przewodnik
Poprzedni
Innocent Calm
Następny
Prisoner&Alichino

Tempest of Conviction jest drugim rozdziałem mangi Jun Mochizuki Pandora Hearts.

StreszczenieEdytuj

Oz, sharon.jpg

Oz spotyka Sharon

Na przyjęciu przed Ceremonią Oz spotyka Sharon Rainsworth, wnuczkę Księżnej Rainsworth. Mówi, że przyjechała, bo jej matka źle się czuła. Oz od razu zaczyna odczuwać do niej sympatię, ponieważ jest słodka. Jednak, z uwagi, że nie ma jeszcze 15 lat, nie może zostać na Ceremonii, ale wychodząc, daje mu tajemniczą przestrogę, że wielu ludzi będzie chciało go poznać, bo będą widzieć w nim jego ojca. Mówi mu też, żeby nie zapomniał o ludziach, którzy go wspierali i odchodzi z tajemniczym mężczyzną, który kłania się Ozowi bez słowa.

Ceremonia rozpoczyna się. Oskar błogosławi Oza mieczem, a potem Oz idzie wyrecytować swoją przysięgę przed "Zegarem Milczenia". Jest zadowolony, bo widzi, że Gilbert jednak przyszedł na Ceremonię i zaczyna recytację. Ale, gdy tylko kończy, ku zdziwieniu wszystkich, wskazówka Zegara porusza się i wybija północ.

B-rabbit.jpg

Pojawienie się B-Rabbita

Nagle Oz słyszy głos dochodzący zza swoich pleców i odwraca się. Za nim znajduje się dziewczyna z jego snu, ta sama, która próbowała go udusić. Zanim zdołał się bardziej rozejrzeć, w sali pojawiły się ubrane w czerwone płaszcze postacie. Gil chwyta Oza i bez wahania wbija mu sztylet w pierś. Postacie recytują przysięgę, a gdy krew Oza dociera do podłogi, pojawia się dziwnie świecący okrąg otaczający go. Gil chichocze złośliwie i mówi Ozowi, że jego krew pachnie tak smakowicie, że chciałby spróbować jej jeszcze więcej i podnosi sztylet do góry, by oddać jeszcze jeden cios...

Gil jest odepchnięty od Oza, a głos dziewczyny powraca, lecz gdy Oz odwraca się, widzi monstrualnych rozmiarów królika otoczonego łańcuchami. Czerwone płaszcze zdają się znać z królikiem - nazywają się odpowiednio "Bogami Śmierci" i "Czarnym Krwawym Królikiem" (Bloody Black Rabbit, stąd B-Rabbit). B-Rabbit twierdzi, że Oz jest jego własnością i uświadamia Szkarłatnych Żniwiarz, że wie o ich planie wtrącenia Oza do Otchłani.

Gil nie jest już w posiadaniu Duldum, podchodzi do Żniwiarzy i pyta, co Oz takiego zrobił, że chcą go wtrącić do Otchłani. Oz mówi swemu słudze, aby odszedł, ale w tym samym momencie za oknem pojawia się błyskawica, która oświeca twarz Żniwiarza, a Gil zamiera, bo wydaje się, że zna zakapturzoną postać. Oz biegnie na nich z mieczem, by chronić Gila, ale ten zasłania Żniwiarza i krzyczy, żeby Oz się zatrzymał, ale jest już za późno, miecz trafia w jego klatkę piersiową. Oz upada na podłogę zszokowany tym, co zrobił.

Baskerville'owie wtrącają oza do otchłani.jpg

Baskerville'owie wtrącają Oza do Otchłani

Żniwiarze odsyłają B-Rabbita, ale dziewczyna poprzysięga, że spotka się z Ozem ponownie. Żniwiarz zbliża się do Oza i wyciąga rękę, mówiąc, że jego grzechem jest jego istnienie. Jedną z ostatnich rzeczy, jakie Oz widzi, są skrzydła straszliwego potwora znajdującego się za Żniwiarzem.

Rozpoczyna się kolejna scena, w której Sharon rozmawia z mężczyzną, który towarzyszył jej na przyjęciu i innym, ubranym na czarno. Przygotowywują się do uratowania Oza z Otchłani.

Postacie w kolejności występowaniaEdytuj

OdniesieniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W tym rozdziale Oz i Sharon spotykają się po raz pierwszy.
  • Duldum wydaje się posiadać Gilberta.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki