FANDOM

Ten artykuł jest o dwunastym rozdziale mangi. Możesz także zobaczyć tak samo nazwane rozdziały Where am I ? (rozdział 6) oraz Where am I ? (rozdział 41).
Retrace: XII Where am I ?

Rozdział 12

Informacje
Data wydania 27 lipca 2007
Tytuł kanji 零れ落ちた音
Tytuł rōmaji Kobore Ochita Oto
Tłumaczenie wydawnictwa Dźwięk Spadających Kropel
Tom Pandora Hearts 3
Wątek fabularny Praca dla Pandory
Przewodnik
Poprzedni
Grim
Następny
A Lost Raven

Where am I ? jest dwunastym rozdziałem mangi Jun Mochizuki Pandora Hearts.

StreszczenieEdytuj

Ojciec Phillipe'a jest bliski zastrzelenia Oza, ale ten interweniuje, pytając, dlaczego został Nielegalnym Kontrahentem. William roześmiał się i powiedział Ozowi, że to chyba oczywiste, że chciał zmienić przeszłość. Stwierdził, że gdyby nie posłuchałby się rad fałszywych przyjaciół, nie straciłby majątku, nie musiałby cierpieć, jego żona nie rozchorowałaby się, a Philipe byłby szczęśliwy. Powiedział, że zabił wszystkich tych ludzi dla swojego syna, a Oz spytał się, czy mówi poważnie. West odpowiada, że Oz nic o nim nie wie, a ten pyta się go, dlaczego opuścił Philipe'a. Ozowi przypominają się czasy, kiedy był młodszy, opuszczony przez swego ojca i jak wtedy cierpiał. Zapytał się ojca Philipe'a, dlaczego robi mu to samo i stwierdza, że wystarczyłoby, gdyby po prostu spędzał z nim czas. Alice stoi po prostu w szoku, a West znów skierował pistolet w stronę Oza. Oz mówi Gilowi, żeby nie strzelał, ale ojciec Philipe'a zostaje zastrzelony przez Vincenta z Echo u boku. Gil pyta się Vincenta, czy jego kareta wciąż stoi w pobliżu, co potwierdza i używając jej, jadą w bezpieczne miejsce.

U Rainsworthów Gil przeprasza za późną wizytę, a Vincent wycierając Echo, stwierdza, że będą już iść, na co Sharon pyta, dlaczego. Vincent stwierdza, że mają sprawę do załatwienia i poza tym nie są tu mile widziani. Xerxes mówi im, że odprowadzi ich do drzwi. Sharon osusza włosy Gilberta, podczas gdy ten mamrocze o swoim panie.

W innym pokoju Alice mówi Ozowi, że nie sądziła, że ten tak szybko może się zezłościć. Oz pyta zdziwiony, czy rzeczywiście był wściekły, co Alice potwierdza. Oz stwierdza, że raczej był oszołomiony i nie zdawał sobie sprawy z tego, co mówi. We flashbacku Gil mówi mu, że nie mógł pomóc temu człowiekowi, podobnie jak było w przypadku tamtej dziewczyny, i nie powinien sobie więcej zawracać tym głowy. Oz mówi Alice, że wyobraża sobie Philipe'a siedzącego samotnie w domu, a jej przypominają się czasy w Otchłani. Mówi mu, że nie ma pojęcia, czym się przejmuje i nie obchodzi ją to, co się stanie z tamtym dzieciakiem, ale wie, co to samotność. Pyta Oza, czy jest mu smutno, bo tamten chłopiec jest sam. Potwierdza.

Break szedł w dół korytarzem, eskortując Vincenta i Echo do drzwi. Rozmyślał, czy ktoś z Pandory nie pomógł Grimowi w ucieczce. Stwierdził, że może ktoś bał się, że mogliby wyciągnąć z Łańcucha istotne informacje. Potem, żeby nie wzbudzać podejrzeń, pozwolił mu uciec, a następnie schwytał i zabił, pozorując wypadek. Vincent stwierdził, że to przerażająca myśl i jeszcze by im tylko zdrajcy w Pandorze brakowało, ale Break tylko zaśmiał się i powiedział, że nie muszą się o to martwić, bo z pewnością go znajdzie.

Wracamy do pokoju, w którym znajdują się Oz i Alice. Dziewczyna ponownie pyta Oza o Vincenta. Alice mówi mu, że wyczuła w Vincencie coś nieprzyjemnego, ale nie wie, co. Wtedy do pokoju wchodzi Gil i mówi, że Vincent ma na nazwisko Nightray (czyli tak samo jak Gil). Oz zrozumiał, kim jest Vincent. Na zewnątrz Break powiedział do swoich gości, aby na siebie uważali, a Vincent kazał pozdrowić swojego brata.

We flashbacku Gil spotkał Breaka. Stwierdził, że miło go poznać i poprosił o pomoc, podczas gdy Gil będzie przebywał u Nightrayów. Gil został adoptowany przez Nightrayów, zawarł kontrakt z Łańcuchem znanym jako Raven. Tak samo jak reszta gości stracił wspomnienia z Ceremonii po tym jak "oni" przybyli. Wierzył, że Baskerville'owie wtrącili Oza do Otchłani, a to, że jego pan już więcej nie istniał, było kłamstwem.

Postacie w kolejności występowaniaEdytuj

(*) - oznacza, że postać nie pojawiła się fizycznie, ale jako część wspomnień innej postaci.

OdniesieniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Gil stał się członkiem familii Nightray i zawarł kontrakt z Ravenem.
  • Wszyscy uczestnicy Ceremonii Osiągnięcia Pełnoletności stracili swoje wspomnienia po pojawieniu się Baskerville'ów.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki