FANDOM

Ten artykuł jest o ósmym rozdziale mangi. Możesz także zobaczyć siódmy odcinek anime.
Rertrace: VIII Whisperer

Rozdział 8

Informacje
Data wydania 27 marca 2007
Tytuł kanji 深淵からの呼び声
Tytuł rōmaji Shin en Kara no Yobigoe
Tłumaczenie wydawnictwa Krzyk z Głębi Otchłani
Tom Pandora Hearts 2
Wątek fabularny Praca dla Pandory
Przewodnik
Poprzedni
Reunion
Następny
Question

Whisperer jest ósmym rozdziałem mangi Jun Mochizuki Pandora Hearts.

StreszczenieEdytuj

Alice jest zaskoczona, kiedy słyszy, jak Oz woła jej imię, wyrywając ją z obrazów Intencji Otchłani. Budzi się i zastanawia, czy to wszystko było tylko snem. Oz pyta Alice, czy ta jest na niego zła za to, że ją zostawił, ale zamiast uzyskać odpowiedź, dostaje kopniaka od wściekłej Alice, która mówi mu, że jest jej sługusem, więc nigdy nie powinien jej opuszczać.

Spotykają Gilberta i Alice przestaje iść. Potem mówi, że nigdy jeszcze nie słyszała szeptów tak wyraźnie i, że teraz na nią czekają. Oz i Gilbert nie wiedzą, o czym ona mówi, a potem ukazuje im się skrawek wspomnień Alice. Zauważają młodszą Alice biegnącą i uśmiechającą się do nieznajomego mężczyzny. Oz rozpoznaje w nim człowieka zza kurtyny. Mężczyzna odwraca się do nich i mówi, że Intencja Otchłani wciąż ich obserwuje. Wspomnienie zaczyna się kruszyć, a mężczyzna patrzy na Gilberta jakby go znał. W ostatnich okruchach wspomnienia mężczyzna mówi do Gilberta, by "postarał się go ochronić".

Posiadłość sprzed 100 lat

Pojawienie się dziwnej posiadłości

Nagle pojawiają się w innym wymiarze. Oz pyta, co jest Intencją Otchłani, na co Gil odpowiada, że podobno jest to istota, która ukształtowała Otchłań, jaką znają, i jest to cel poszukiwań Pandory i Baskerville'ów. Spoglądają przed siebie i widzą Alice przykutą do krzesła i unoszącego się nad nią białego wypchanego króliczka - Gil stwierdza, że z pewnością jest to Intencja Otchłani, tylko w innej formie.

Przykuta Alice

Alice przykuta do krzesła i z białym królikiem nad nią

Królik zaczął zbliżać się do Oza i mówić mu, że czekała na niego bardzo długi czas. Ludzka dłoń - zapewne jej - wyciąga się w stronę Oza i dziewczyna nazywa go swoim ukochanym. Oz odpycha ją i pyta, czy zamierza wypuścić Alice. Królik znów zbliża się do niego i pyta, dlaczego ona go obchodzi, skoro i tak przez nią zginie? Gilbert chce zainterweniować, ale królik go odpycha. Znów pyta Oza, dlaczego tak zależy mu na Alice, skoro nawet nic o niej nie wie i nazywa ją szmatławą lalką, która "nie powinna się nigdy narodzić".

Oz jest na początku zszokowany, ale potem zaczyna się śmiać. Zgadza się z Intencją, że owszem, nie wie nic o Alice, ale nie opuści jej strony. Z uśmiechem stwierdza, że kieruje się przekonaniem, które tkwi w jego sercu. Sięga i obejmuje królika, mówiąc, że chyba się nie dogadają i strzela do niej z pistoletu Gila. Kiedy Intencja zaczęła wyć z bólu, wymiar zaczął się kruszyć, a Oz zaczął nawoływać Alice.

Wszyscy tracą przytomność, ale udaje im się wydostać z dziwnego wymiaru i lądują w rzeczywistym świecie. Intencja Otchłani szepcze, że Oz pożałuje wyboru Czarnego Królika zamiast niej. Rozdział kończy się tym, że Break patrzy przez lornetkę i stwierdza, że wracają do Pandory.

Postacie w kolejności występowaniaEdytuj

OdniesieniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W tym rozdziale po raz pierwszy pojawia się Intencja Otchłani, ale nie widzimy jej prawdziwej formy.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki