FANDOM

WiekEdytuj

Według przewodnika Pandora Hearts 8.5: Mine of Mine, Break miał 24 lata fizycznie jak i psychicznie do momentu uwolnienia z Otchłani. 

HistoriaEdytuj

Break naprawdę nazywa się Kevin Regnard i był przed pięćdziesięciu laty sługą u innej rodziny - Sinclair.

Po powrocie z podróży Breaka i córki z rodziny Sinclair, którą się opiekował, okazało się, iż cały ród z pomienięciem tej dziewczynki został zabity. Kevin obarczony poczuciem winy zawarł kontrakt z Białym Rycerzem, jednym z łańcuchów.

Albus anime

Albus

Gdy wskazówka na jego piersi zatoczyła pełne koło, Kevin znalazł się u samej Intencji Otchłani. Break naskoczył na nią z ostrzem, gdy zaczęła "naśmiewać się" z jego historii. Jednakże Alice zbytnio się tym faktem nie przejęła, lecz Albus odepchnął go od niej i powiedział, że nienawidzi każdego, kto skrzywdzi Intencje Otchłani. Ona jednak, zdenerwowała się za to, że przerwał jej rozmowę z Kevinem poczym go zabiła. Następnie miała zamiar zająć się Kevinem, gdyż uważała ona, że w czerwonych oczach ładnie będzie jej ślepemu kotu - Cheshire'owi. Jednakże chwilę potem przypomniała sobie, że już czas na herbatę i o odwiedzinach Jacka.

Po pewnym czasie zaczęła czuć ból, ponieważ za dużo osób dostało się do Otchłani. Przyszedł Vincent niosący Gila i powiedział, że wykonał zadanie. Później powiedział, że Jack nie przyjdzie do Intencji Otchłani, gdyż zginał podczas walki z Glenem. Dlatego pod wpływem emocji Intencja Otchłani postanowiła zniszczyć wymiar, w jakim się znajdowała. Break powiedział, że odda jej co chce, tylko aby zmieniła dla niego przeszłość. Intencja zgodziła się, ale on miał za to wykonać jej prośbę. Break wrócił do przeszłości i uratował rodziców dziewczynki, ale niestety trzy lata po czasie, w którym powinni być zabici, zamordowano całą rodzinę. Nawet ich córka nie ocalała. Break obwiniał się, że to on ją zabił i, że to przez niego. Później stwierdził, że uratowanie rodziny było samolubne, gdyż zrobił to tylko dlatego, iż dręczyły go wyrzuty sumienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki