FANDOM

UmiejętnościEdytuj

Break pokazał kilka nadzwyczajnych umiejętności. Przykładowo, kiedy Oz po opuszczeniu Otchłani został opętany przez Alice, Break przygotował pułapkę ograniczającą, która zatrzymała Oza, tworząc magiczny krąg na podłodze.

Ponieważ dawniej był rycerzem, Break jest także doskonałym szermierzem. Potrafi z łatwością pokonać wrogów bez użycia swojego Łańcucha. Wygiął ogromne ostrze Fanga, mimo że był ślepy, a jego miecz był znacznie mniejszy od ostrza wroga. Również dźgnął rękę Zwei i wbił w jej żołądek miecz. Elliot Nightray podziwia jego siłę i bardzo go szanuje.

ŁańcuchEdytuj

Zobacz Więcej: Szalony Kapelusznik

Szalony Kapelusznik jest obecnym Łańcuchem Breaka. Jest podobny do postaci z "Alicji w Krainie Czarów" Lewisa Carrolla o tym samym imieniu. Szalony Kapelusznik wyglądem przypomina olbrzymi cylinder z dekoracyjnymi kwiatami, kartami i różowymi piórami, a poniżej znajduje się duże oko między czarnym płaszczem. To ono ma moc do negowania i niszczenia każdego wytworu Otchłani i istnieje w celu zabijania innych Łańcuchów.

Ponieważ Szalony Kapelusznik to drugi kontrakt Breaka, jest bardzo niebezpieczny dla jego zdrowia. Nawet przy użyciu niewielkiej mocy Łańcucha stan jego ciała staje się krytyczny - kaszle krwią i prawie nie może chodzić o własnych siłach. Prawdopodobnie są to skutki jego ostatniego kontraktu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki