FANDOM

ZwiązkiEdytuj

Sharon RainsworthEdytuj

Sharon postrzega Breaka jako swojego starszego brata od kiedy ona i Reim znaleźli go rannego przed bramą do Otchłani Księstwa Rainsworth. Sharon zwracała się do niego jako "Xerx-nii" (braciszku Xerx), ale kiedy weszła w wiek dojrzewania, przestała. Break jest jej sługą i najlepszym przyjacielem, a ona jako jedna z niewielu ludzi rozumie jego sposób myślenia. 

Shelly RainsworthEdytuj

Break Shelly

Życzliwość Shelly wobec Breaka

Shelly, matka Sharon, była pierwszą osobą, która złagodziła przygnębienie Breaka po wyjściu z Otchłani. Gdy Reim i Sharon znaleźli go przy Bramie Rainsworthów, Shelly zadbała, by rany Breaka zostały opatrzone. Po dojściu do siebie Break ślubował jej absolutną wierność i opiekę nad Sharon.

Reim LunettesEdytuj

Break Reim

Break przedstawia Reima

Reim i Break są dobrymi przyjaciółmi i troszczą się o siebie, choć pozornie tego nie widać. Break często drażni się z Reimem, mówiąc, że jest on zbyt sztywny i za dużo pracuje, zaś Reim każe mu przestać się obijać. Reim był jedną z pierwszych osób, które zauważyły, że Break traci wzrok, i z troski o przyjaciela postanowił pomóc mu ukryć to przed Sharon, m. in. wykonując jego pracę, która wymagała czytania.

Gilbert NightrayEdytuj

Break uwielbiał drażnić Gill'a, jednak w głębi duszy troszczył się o niego.

Break był pierwszą osobą z którą spotkał się Gilbert po zesłaniu Oz'a do Otchłani. Break wtedy powiedział, że jest on jego lewym okiem, młody sługa wziął na poważnie te słowa i potem

250px-Young Gil and Break
Gil i Break
Gilbert Nightray manga

faktycznie się nim stał. Xerxes przyznał, że Gilbert jest dla niego kimś więcej, niż tylko "lewym okiem".

  • Są pogłoski, że Break jest zakochany w chłopaku o czym świadczy cytat: "To nieprawda... Gilbert, tak? On nie jest tylko dla mnie lewym okiem... Jest kimś więcej!"

Oz the B-RabbitEdytuj

Vincent NightrayEdytuj

AliceEdytuj

LottieEdytuj

Intencja OtchłaniEdytuj